השכרת בר לאירועים

השכרת בר לאירועים

הפקת אירועים הינה תהליך המורכב ביותר הטומן בחובו התארגנויות שונות החל מהשכרת אולם וכל הציוד הדרוש לאירוע מושלם. תחום פופולרי של הפקת אירועים מצריך ידע ומקצועיות ודגש על כל פרט ופרט בהכנת האירוע ובהפקתו עד לרמה שבה אורחי המקום ייצאו מהאירוע אחרי הנאה אינסופית. כיום מפיקי אירועים רבים נתקלים בבעלי אירועים אשר מעוניינים לחגוג את האירוע שלהם במקומות שאינם שגרתיים כמו – תחת כיפת השמים, אירוע על חוף הים, בטבע ובמקומות שונים.

איך מתחילים ומה צריך לאירוע חוץ?

הפקת אירועים תחת כיפת השמים היא מורכבת יותר בעיקר כאשר מדובר במקומות שנמצאים בטבע או בכל מקום אחר שאינם ערוכים בשגרה לאירועים מסוגים אלו. הפקת אירועים במקומות אלו היא ללא ספק חוויה יוצאת דופן ומקורית, ומה שנחוץ בהפקת אירועים מסוג זה הוא שירותי בר מפנקים, חשמל תאורה ומקומות ישיבה, שאלו הדברים הבסיסיים.

הבר הוא חלק חשוב ביותר באירוע מכיוון שחגיגה לא אלכוהול היא לא חגיגה. כיום ניתן למצוא חברות אשר מספקות השכרת בר לאירועים ובתוכו שפע של משקאות אלכוהול מפנקים הנמזגים על ידי ברמנים מיומנים לאורך כל הערב. בבר תוכלו למצוא מגוון משקאות, החל מקוקטיילים צבעוניים, וודקה עם תוספות שונות, בירות, יינות, משקאות עדינים לנשים כמו למברוסקו, שמפניה ועוד סוגים שונים של אלכוהול בהתאם לבחירתכם ולפי אופי האירוע.

השכרת בר במבחר גדלים ועיצובים שונים מרהיבים

כיום חברות המספקות השכרת בר לאירועים, מציעות מגוון שלם של גדלים שונים של ברים. את גודל הבר יש להתאים לכמות האורחים הצפויים להגיע לאירוע, אך אם מדובר באירוע ענק, ניתן להציב כמה ברים בפינות שונות במתחם האירוע, על מנת שאורחי האירוע לא ימתינו זמן רב לקבלת המשקאות. הברים עצמם הם ברים הניתנים לפירוק והרכבה ומעוצבים בעיצובים שונים ומרהיבים כדי לתת לאירוע אווירה מסוג אחר.

שלל אטרקציות נוספות באירוע

השכרת בר לאירועים לרוב לא מסתכמת במזיגת משקאות לאורחים, אלה כוללים אטרקציות נוספות כמו – חלוקת צ'יסרים ברחבת הריקודים על ידי ברמנים מחופשים בתחפושות מדליקות להעלאת המורל ולאווירה שמחה ותוססת לאורך כל האירוע, חלוקת קוקטיילים ברחבה עם כוסות מיוחדים או דלי גדול ובו קוקטייל ובו לא קשים שכל אחד יוכל ללגום ממנו ועוד שלל תוספות כמו – נשנושים על הבר, שתייה חמה, קישוטים לכוסות ועוד.

מה חשוב לוודא טרם בחירת החברה?

פרט בלתי נפרד שחובה לבדוק טרם בחירת החברה אשר מציעה שרותי בר הוא – צוות הברמנים. חשוב מאוד שהצוות המוצע לכם יהיה צוות מקצועי ומיומן בעל ידע רחב בהכנת קוקטיילים ומשקאות שונים ומזיגתם בצורה נעימה לאורחי האירוע. מעבר לכך, רצוי לסכם עם החברה מראש את סוגי האלכוהול אותם תרצו להגיש לאורחים במהלך הערב, ולוודא שלא יחסר.

בין שאתם מארגנים אירוע קטן או גדול, פתוח או סגור, בטבע או בבית מלון, הבר הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. צוות המומחים של HangOver ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, להתאים לכם את הבר המתאים ביותר לאירוע שלכם, להעביר את הבר למקום האירוע (גם אם הוא באמצע המדבר) ולאפשר לכם להמשיך לארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר.

 

בואו ליהנות משירות הברים הטוב ביותר של חברת HangOver – חייגו עכשיו 052-2222742