איך בוחרים בר אקטיבי?

בשנים האחרונות עולם הפקת האירועים קיבל תפנית חדה ומשודרגת. בעלי אירועים רבים בוחרים להשקיע באירוע יוצא דופן ויוקרתי. האטרקציות השונות באירועים מותירות את בעלי השמחה בלבטים רבים עקב ההיצע הרב של אטרקציות המונח לפניהם. טרם תתחילו במשימת הארגון והפקת האירוע, מומלץ לבצע רשימה מסודרת של כל האטרקציות והצרכים החשובים ביותר באירוע ולהתאימם לתקציב האישי שלכם.

כיום מי שרוצה להפיק אירוע חברתי, משפחתי או עסקי חייב להצטייד ברשימת הטרנדים הלוהטים, שיכולים לשדרג כל אירוע מאירוע פשוט לאירוע נוצץ ויוקרתי, כאשר ה"טרנד" הבולט שבהם הוא שירותי בר אקטיבי שתורם בצורה משמעותית לאווירה משמחת ותוססת במהלך הערב. שהרי בר אקטיבי יכול לחסוך לכם כאב ראש גדול ברכישת המשקאות ומזיגתם לאורחי האירוע.

בחירת בר אקטיבי

לפני בחירת המשקאות, עליכם לבחור את גודל הבר אותו תרצו להציב ולתאם זאת עם האולם. לעתים ישנם אולמות המקצים מיקום מסוים לבר ולעיתים כאשר מדובר באירוע רב משתתפים ישנו צורך בשניים או שלושה ברים ואף יותר (תלוי בכמות האורחים). בהתאם לגודל הבר יש להתאים את מספר הברמנים, ולהתאימם לפי כמות האורחים על מנת שלא ייווצר מצב שאנשים יעמדו זמן רב בכדי לקבל משקאות.

בר פרימיום ובר סופר פרימיום

לרוב חברות המציעות ברים לאירועים, מציעים הגשה של משקאות פרמיום ועד משקאות שהם סופר פרמיום. קבוצת הפרמיום הם – וודקה, רום, משקאות אפריטיף, טקילות להקפצה והערק. למפונקים שביניכם ולמי שלא מוכל להתפשר על משקאות פרימיום ורוצה משקאות איכותיים לאורחי האירוע – לכו על בר אקטיבי  גדוש במשקאות סופר פרמיום – מדובר משקאות יוקרתיים שזורמים בנדיבות על ידי הברמנים לאורחים לצד משקאות פרימיום.

חשוב להתאים את סוגי המשקאות לאורחי האירוע!

בהזמנת שירותי בר אקטיבי, חשוב להתאים את המשקאות לפי אופי וסגנון הקהל שהרי יש משקאות שאהובים במיוחד על נשים, ומשקאות שמזוהים במיוחד עם הגברים. תוכלו להתאים משקאות מיוחדים עדינים לנשים כמו – פיג'לינג, למברוסקו, שמפנייה, קאווה, מרטיני  ועוד. ולהתאים לגברים משאות המתאימים להם כמו – וויסקי, וודקה, קוניאק, טקילה ועוד. כמובן שאין זה אומר שהנשים לא ישתו וויסקי והבחורים יתעלמו מלמברוסקו, אך מתפקידם של בעלי האירוע לוודא שלכל האורחים יהיה על מה להתפנק באירוע המרגש שלהם.

בסופו של דבר  הכול עניין של טעם ותקציב אישי, הרי ככל שתרבו באלכוהול -הרי זה משובח. המשקאות נחשקים ונחטפים על ידי אורחי האירוע וזורמים ללא הרף לאורך כל הערב לצלילי הריקודים בכוסות וכלים שונים להגברת המורל והקצב ברחבה . זכרו כי בר אקטיבי מוסיף רבות לעיצוב האירוע באופן משמעותי ומעניק לאורחים הרגשה של חופש ויוקרה וכמובן פינוקי אלכוהול סוחפים ברחבת הריקודים.

בין שאתם מארגנים אירוע קטן או גדול, פתוח או סגור, בטבע או בבית מלון, הבר הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. צוות המומחים של HangOver ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, להתאים לכם את הבר המתאים ביותר לאירוע שלכם, להעביר את הבר למקום האירוע (גם אם הוא באמצע המדבר) ולאפשר לכם להמשיך לארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר.

 

בואו ליהנות משירות הברים הטוב ביותר של חברת HangOver – חייגו עכשיו 052-2222742